Bu Blogda Ara

27 Ekim 2011 Perşembe

kocaman 1 yılı geride bırakmışız....!

en son eklediğim yazıyı okudumda üzerinden ne kadar zaman geçmiş...utandım:((
"hiç mi içinden yazacak birşeyler gelmedi" diye kızdım biraz da...zaman yine bu süre içerisinde tüm insanlık için olduğu gibi benim içinde bazen çarçabuk, bazen sıkıntılı,bazen mutlu,bazen gözüyaşlı ama genellikle tatlı bir koşturmacayla geçti...eeeeeee kolay mı ..? çocuğu 1.sınıfa başlayanlar bilirler ...o birinci sınıf yok mu! yeniden başlar sizin için okul hayatı..sanki okumayı yazmayı unutmuşsunuz ve size sıfırdan yeniden öğretiliyor gibi hissedersiniz...işte benim başıma gelende aynen böyle birşeydi...aslında çok bi problem yaşamadık...Can kafasında harfleri yanyana getirmeyi başarmış çoğu kelimeyi zorlanmadan okuyabilen bir çocuktu amaaaaaaaa...ama işin içine kurallar,ses temelli eğitim girince biz tıslaya tıslaya pıslaya pıslaya eğlenceli, komik bir serüvenin içinde bulduk kendimizi...bugüne gelecek olursak artık akşamları hikayeleri ben değil oğlum okuyor...:))hep hayal ettiğim küçük bir kitap kurdum var artık...kısacası anneliği doyasıya yaşamaya devam ediyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder